ریحانه کوچولو ریحانه کوچولو ، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 27 روز سن داره

ناردانا

شیطون و بلا

1393/1/30 2:56
نویسنده : مامانی
233 بازدید
اشتراک گذاری

وای وای مامانی خیلی شیطنت میکنی...

                                          

اندر احوالات ناردانا و مامانی البته فقط 10دقیقه نه همش

 

مامانی بفرمایید

دقیقا در سطل برنج رو گذاشتم برگشتم دیدم خانم خوشگله میخوای بشینی تو کابینت

 

 

 

دستت روغنی شده میگی Baaaaa(کثیف)

راستی تازگیا رسیور رو هم هی خاموش میکنی

 

مامانی قبلا کشوهای کمد خودت و کمد تلوزیونو خالی میکردی

تو آشپزخونه هم به لباسشویی دست میزدی که همیشه سیمشو از پریز درمیارم و فر که سعی میکنم شعله جلویی رو روشن نکنم

و تلفن بغل تخت خواب که همیشه رو زمینه و اشغاله البته این جز اولین پروژه های ست که انجام میدی و فعلا که تمومی نداره

 

مامانی شیطنتای جدید یکم پیچیده ست آخه من این کابینتا رو کجا خالی کنم که آشپزخونه برات امن باشه                    

وسایل کشوهارو جابجا کردم سفره و دستمال هارو گذاشتم پایین و رنده هارو بالا ولی سطل برنج که تو کابینت جا نمیشه و همیشه رو زمینه ،

آخه وسایل آشپزی رو به غیر از کابینت بغل فر کجا میشه گذاشت!

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

لیلا مامان علی
31 فروردین 93 1:27
امان از دست این بچه ها.همه جارو داغون میکنن.خوب بچه ام شیرینیش به همین شلوغیاست دیگه
مامانی
پاسخ
آره عزیزم وقتی ریحانه مریض میشه و به هیچی دست نمیزنه خیلی خیلی ناراحت میشم
خاله جون فاطی
1 اردیبهشت 93 15:15
خاله قربونت بره اینارو دیدم دلم بلات تنگولید
مامانی
پاسخ
خاله جونم ماهم دلمون برات تنگ شده
مامان هامين
2 اردیبهشت 93 1:41
آخ آخ ريحانه جون...من فكر مي كردم الانه هامين سخت ترين دورانشه ...مثل اينكه سخت تر از اين دوران هم هست.ان شا ءالله كه هميشه همه ي بچه ها سلامت باشن عيب نداره ريخت و پاش كنن.گل دختررو ببوس.
مامانی
پاسخ
مرسی عزیزم،ممنون پیشمون اومدی
مامانی غزل جون
31 اردیبهشت 93 8:36
ای جانم عزیزم تو هم مث غزلی همش سر از جاهای عجیب در میاری؟؟ قربون شیطونی هات برم من
یه نفر
2 مهر 94 0:05
ای کاش میدانستید همین ریسیور (ماهواره) چه تاثیری نامطلوب بر آینده این کودک دارد
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ناردانا می باشد