ریحانه کوچولو ریحانه کوچولو ، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 27 روز سن داره

ناردانا

تولد بابایی

1393/1/20 16:11
نویسنده : مامانی
709 بازدید
اشتراک گذاری

بابایی تولدت مباااااااااااارک


دوست داریم بابایی ماچ 

اینم دومین جشن تولد سه نفری  بابایی           

عزیزکم جشن تولدای من و بابایی اکثرا کوچولو و دونفره بوده ولی از پارسال تو تولدامون یه فرشته کوچولو هم به جشن دونفرمون اضافه شده که جشنمون رو خیلی شیرین کرده قلبنازگلم همیشه خدارو بخاطر داشتنت شکر میکنم از همون لحظات اول بودنت تو دلمبغلماچ

خوشگلکم تو اولین تولد سه نفری بابایی سه ماهه بودی فدات شم و درتولد من هشت ماه و هفت روزه بودی عزیزمقلب

 هوراهوراهورا

بابایییییییییییییییی منم فوت کنممژه

قربونت برم عزیزم تونستی فوت کنیتشویق

تولد خودت بلد نبودی فدات شمچشمک

ببینم خوشمزه ستنیشخند

با این انگشتم هم امتحان کنمقهقهه

واااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای با دو دست      خجالت

خیلی خیلی خوشمزه بودخوشمزه

بابایی ایشالله کیک تولد 120سالگیتو بخورمبغل

اینم کادوی تولد بابایی

 

 عاشقتونم عزیزانم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

یسنا کوچولو
21 فروردین 93 9:15
بابایی ناردانا تولدت مبارک
مریم
23 فروردین 93 15:19
آخه خانوم کوچولووووووووو مگه تفلد شماس ک نشستی پای کیک ؟ وروجکم تفلد بابا جونیت مبااااااااااااارککککککککککک
مامان آرين
24 فروردین 93 14:03
خشگل خانوم مني تولد باباي مهربونت مبارك عسل خانوم
مامانی
پاسخ
ممنون عزیزم،مرسی که میای پیشمون
خاله جون فاطی
25 فروردین 93 23:12
تولد بابای خوشگله خاله مبارک فک کنم بهت خوش گذشته ها ...بجای بابا یی تو شمارو فوت کردی
مامانی
پاسخ
آخه خاله جون تولد خودم دیدی که نتونستم شمعا رو فوت کنم با بابایی توافق کردیم منم فوت کنم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ناردانا می باشد