ریحانه کوچولو ریحانه کوچولو ، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 27 روز سن داره

ناردانا

سحری

1392/5/15 5:09
نویسنده : مامانی
371 بازدید
اشتراک گذاری

  خوشمزهنازنین گلم افطار مهمون نظام مهندسی بودیم مژهتوهم سوپ خوردی قربونت برمماچ

نمیدونم چرا سوپ مخصوص نی نی که برات میپزم نمیخوری ولی سوپی که برا خودمون میپزم و مال بزرگتراست دوست داریسوالناراحت

خوب دخترم غذای خوشمزه دوست داره حتماچشمک

بعد افطار هم رفتیم هییت(ماه رمضان ماهم با بابایی هرشب میریم) وبرگشتنی کوچولوم خوابیده بود و لباساشو عوض نکردم و اما نصف شب...

عزیزدل مامانقلببیدار شده با ما سحری بخورهخندهو روزه بگیرهچشمک

بزرگ شدم خوبهورا

قهقههچرا میخندین!هنوز کامل خوابم نپریدهخجالت

 

مامانی ژست بگیرملبخند

 

 

 

 مامانی فدای لبخند ناز کوچولوماچ

 

مامانی فدای چشای خوشگلت عزیزمقلب

ژستی زیباتر ازین دیده بودینتشویقهورا

نفسمی مامانیبغل

دیگه لباسامو عوض میکنم بخوابم خمیازه

بغلشب بخیرماچ

 

ناز گلم دوست دارم

بغلبووووووووووووووووووووووووووووووسماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامانی غزل جون
8 اسفند 92 12:25
چه لباس های خوشکلی مامانی این عکس ها مال کیه؟ انگار الان ناناز ما خیلی بزرگتره ها؟؟؟؟؟ راستی گلم چند تا از عکس های غزل خانمی باز نمیشن چون من وبلاگ و از بلاگفا به نی نی وبلاگ انتقال دادم عکس هایی که بلاگفا آپلود کردم نی نی وبلاگ باز نمیکنه ایشالله سر فرصت درست میکنم ممنونم از وقتی که برای دیدن وب غزلکم گذاشتی و شما هم با افتخار لینک شدی عزیزم
مامانی
پاسخ
مرسی عزیزم آره خاله جون عکسا مال ماه رمضان و عیدفطره
مهساونی نیش
18 فروردین 93 16:51
سلام خانومی.ناردان چوخ نازدی اله ساخلاسون بلسین بیزده باش وورون.گوزلوروخ
مهساونی نیش
18 فروردین 93 16:53
شمااهل کجایین خانومی؟
مامانی
پاسخ
عزیزم ممنون که بهمون سر زدی ما اهل شهرستان اهر ادربایجانشرقی
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ناردانا می باشد