ریحانه کوچولو ریحانه کوچولو ، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 24 روز سن داره

ناردانا

از شیر گرفتن3

1393/10/20 22:20
نویسنده : مامانی
371 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزکم محبتسومین روز هم سپری شد برخلاف دیروز که هی بهونه میگرفتیگریه امروز خوب بودیخندونکولی دخترکم همچنان دلم برات میسوزهغمناک

قربونت برم دیشب هم راحت خوابیده بودی ولی حوالی 6 صبح بیداری شدی و شروع کردی به گریهگریهبغل من و بابایی هم نیومدیغمگینبمیرم برات با گریه خوابت برد ولی زودی بیدارشدی  خب با آرامش نخوابیدی بودی و بازم شروع کردی به گریهگریهبابایی به زور بغلت کرد و برفهای بیرون رو نشونت داد و سرگرم و آروم شدی و راضی شدی بیای بغلمبوسیکم پسته و شیر خوردی و بعد تقریبا یه ساعت رو پاهام لالا کردی فدات شمخواب

قربونت برم حوالی 10 از خواب ناز بیدار شدی اینبار شادابخندونک چشاتو باز کردی و فقط یه بار گفتی می می اوف شده و منم تایید کردم و باانرژی پا شدیتشویقظهر هم رفتیم خونه مامانجون اینا عصر هم مهسااینا اومدن و بازی کردین فقط یه بار خواستی که اوف بودن می می رو ببینیغمگینفدات شم خوب بازی میکردی که چون طول روز نخوابیده بودی و خوابت میومد بهونه گیریت شروع شد با بابایی رفتیم قاقا خریدیم و اومدیم خونه یکم غذا خوردی و رو پاهام لالا کردی البته زودتر از روزهای همیشه ساعت 9 شبخواب قربونت برم که چه زود به رو پام خوابیدن عادت کردیبوس

مامانی خیلی دوست دارممحبت کاش زودتر می می یادت بره و کم اذیت بشی فدات شمبغل بوس

فدات شم عزیزکمبوس

پسندها (9)

نظرات (7)

مامان راحله
20 دی 93 22:37
سلام عزیزم .. ان شالله که زود عادت کنه .. ولی حالا یه چند روزی رو درگیرش هستی ان شالله دختر گلت همیشه سلامت باشه عزیزم.. ببوسش
مامان راحله
20 دی 93 22:38
پیشاپیش تولدش هم مبارکککککککککک
مــــــامـــــانی
21 دی 93 1:20
سلام گلم انشا الله زود عادت می کنه راستی پیشاپیش تولد نازگتم مبارک
خاله عاطفه
21 دی 93 17:52
ممنونم لطف دارین شما بازم وبمون سر بزنید
یسنا-مامان-بابا
22 دی 93 9:24
عزیزم منم الاش خیلی دلم می سوخت ولی بعد که دیدم چقدر راحت شدم گفتم کاش زودتر ازش گرفته بودم
مامانی
23 دی 93 17:15
سلام خوبی مامانی چه دخمل ناز وخوشمزه ای داری خدا حفظش کنه به ماهم سری بزنید خوشحال میشیم بوووووووووووس برای ریحانه کوچولو
حديث
23 دی 93 21:44
سلام عزيزم خوبي ماماني؟ مثل اينكه به موقع رسيدم فردا تولدته تولدت مبارك ان شاا... تولد صد سالگيت خدا برا مامانو بابايي نگهت داره گلم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ناردانا می باشد