ریحانه کوچولو ریحانه کوچولو ، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 27 روز سن داره

ناردانا

شیرین زبونی دختر خوشگلم

1394/4/4 13:42
نویسنده : مامانی
1,251 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزدلم میخوام یه خاطره شیرین از شیرینی وجودت بگم،

من و بابایی که خیلی خوشمون اومد و کلی قربون صدقت رفتیم.

چند شب پیش رو بالکن بازی می کردی  صدام زدی و گفتی  مامانی بوردا ماه وار منم طبق روال همیشه که از لباس های روی بندرخت اطلاعات می دادی و می گفتی خشک شدن و بیا جمع کنیم و .... فکر کردم که میگی لباس هست گفتم قیزیم گَتی اِمیزه با تعجب و با یه لحن خاصی گفتی مااامااانی نجور گَتیریم ، گَ بااااااااخ

بابایی اومد پیشت، با دستای کوچولوت به ماه اشاره کردی و گفتی بااابااایی من ماه ی نجور گَتیریم

قربونت برم خیلی خندیدیم ،خیلی جالب بود برامون،چند روز هی می گفتیم و می خندیدیمف فدات شم عزیزم

زندگی با تو خیلی شیرینه خوشگلم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

ناردانا افشار
13 بهمن 94 3:19
سلام خدا بچه هاتون رو حفظ كنه با خاطرات و شيرين زبوني هاشون كلي خنديدم و شاد شدم اميدوارم اينده جذابي در انتظارشون باشه فقط خواهرانه ميگم هر چقدر با بچه هاتون تركي صحبت نكنيد و اجازه نديد اونا هم تركي صحبت كنن بهتره چون متاسفانه لهجه ميگيرن و اين اصلا خوب نيست ..هرچند زبان تركي فوق العاده محشر و زيباست آما...... موفق باشيد
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ناردانا می باشد