ریحانه کوچولو ریحانه کوچولو ، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 24 روز سن داره

ناردانا

دوسالگی

1393/10/24 23:1
نویسنده : مامانی
334 بازدید
اشتراک گذاری

 

هوراااااااااجشن خوشگلم شده ساله

نازنین دخترم سالگیت مبااااااااااارک

  دنیای من و باباییهستی عزیزکم

ای خدا شکرت که یه دختر خوشگل و شیرین و مهربون و زیبا دارم

ای خدا ممنونم که مرا لایق مادرشدن دانستی

خدایا مرا در این مقام موفق و سربلند کن

 

 

عزیز دلم امسال تصمیم داشتیم یه جشن سه نفری بگیریم

خب فصل امتحاناته خاله جون فاطمه اینجا نیست و تم درست کردن دست تنها یکم مشکله

تنبل نیستما

قربونت برم می می خوردن هم تعطیل شده و اذیت میکنی برا همین برا یه جشن سه تایی بسنده کرده بودیم

ولی دیشب بابایی گفت کیک بزرگ بگیرم عمه هارو هم دعوت کنیمچشمک (مامانجون و رقیه خاله جون بدون جشن و دعوت هم میومدن)منم گفتم ناراحت میشم تولد خوشگلم بدون تم باشه پس با چند روز تاخیر تولد میگیریم که تم درست کنیم

راستی تم زنبور انتخاب کردم انشالله خاله جون فاطی میاد و زودی درست میکنیم

عزیزم صبح که از خواب پا شدی تولدت رو تبریک گفتم فوری گفتی کیک آل، شمع آل و فوت میکردیتعجب یعنی کیک و شمع بگیر فوت کنم

قربونت برم که بزرگ شدی و  میدونی تولد چیهبوسانشالله تولدهای بعدیت رو بدون تاخیر جشن میگیریممحبت

و اما کلماتی که یاد گرفتی:البته فقط خاص ها

مهمتر از همه سو ..................آب

سَ سَ ................................ خاله جون زهرا قه قهه

قَ قَ ..................................تاریکخندونک

اَسَن ..................................حسن(بابایی)

بَسا .................................پریسا(مامانی)

نَحنَ ..............................ریحانه خنده

سی سی ..........................عمه صدیقه قه قهه

تاتا مَتی ............................محمد طاها(انشالله به این زودیا به دنیا میاد)

خیلی از حرف دال استفاده میکنی:

دَسیم............................. نقاشی بکشم،میوه ببرم

دازیم...........................بنویسم

دَلدیم..........................اومدم

دِدیم .........................بریم

 

دیکشنری منحصر بفردی داری برا خودت عزیزمبوس

راستی وقتی میریم خونه مامانجون اینا دست اشاره رو بالا میگیری و میگی مامان دوو ،اول من دِدیم (مامان وایسا اول من برم)

منم وایمیستم تو یکم بدو بدو میری و جلو میوفتی و وایمیستی و میگی بیا بعد دوباره میگی اول من ددیمقه قهه

مادرانه دوست دارم دخترکم

 

 

پسندها (3)

نظرات (8)

Milad
27 دی 93 0:36
سلام مامان نازنین کوچولو ما قراره یه سری آلبوم و گالری روی وبسایتمون قرار بدیم که عکسهای خاطره انگیزی مث همین نوشکفته های کوچولو رو روی سایت واسه نمایش قرار بدیم. بخش عکاسخانه نمونه ای از این فرشته هاست.ضمناً یه بخش به نام فرشته شما ثبت میشه ک کلیه عکس های ارسالیتون در اونجا قرار میگیره. دوست داشتین به وب ما مراجعه و بخش ارسال عکس رو مطالعه کنید.
محمد
28 دی 93 9:08
سلام، آپم آپم آپم با مطلب "راهکارهایی جهانی برای لاغر شدن" بروزم ... منتظرتونم.
مامان امیر عباس و ارغوان (دوقلوها)
28 دی 93 10:46
سلام عزیز خاله تولدت مبارک دختر زیبای زمستونیه ما الهی که 120 ساله شی عزیزم . مامانی منتظر عکسهای تولد فرشته کوچولو هستیم
مامان روناک
29 دی 93 2:01
عزيزم تولدت مبارک ايشالا تولد 120 سالگى, زير سايه ى مامان باباى مهربونت هميشه شاد و موفق باشى گلم
پریسا
29 دی 93 10:45
سلام وبلاگ عالی داری خوشحال میشم بهم سربزن موفق باشی
مامانی
12 بهمن 93 11:05
وااای عزیزممم تفلد نینیت مبارک باشه کی میشه تولد نینی من بشه منم اول قرار بود اسمشو ریحانه بذارم
مامانی
12 بهمن 93 11:05
ایشالا هزارساله بشه و باهم با شادی زندگی کنین ماچش کنننننننن
مامانی
12 بهمن 93 11:06
عکس نینیممم گذاتم که گفتی چرا نذاشتی
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ناردانا می باشد