ریحانه کوچولو ریحانه کوچولو ، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 17 روز سن داره

ناردانا

بیست ماهگی

1393/6/24 15:16
نویسنده : مامانی
385 بازدید
اشتراک گذاری

                         خوشگلکم      ماهگیت مبارکجشن

 

                                     

 

ای خدا شکرت و ممنونم که بزرگ شدن نازدخترم رو با تمام وجود حس میکنمفرشته

عزیزم امروز رفتیم بازار برات کفش و پاپان ناس خریدیم مبارکت باشه عزیزمتشویق وای مامانی اصلا تاتان نمیکنی کلا تو بغلم بودیغمگین یه ذره مسیر خونه مامانجون اینا رو هم تو بغلم میریبی حوصلهاینم مدرک

قهرکردی که تاتان نمیکنمخندونک

اینم قیافه ناز گلم که نمیخواد تاتان کنه و بغل میخوادغمگین

راستی خیلی وقت بود میخواستم از این لیوانا بخرم که بلاخره امروز دیدم و خاله جون فاطمه خرید لیوان مدرسه ست ولی چون نی داره خیلی خوبه،آخه خوشگلکم آبمیوه و شیر پاکتی رو میخوری و آبمیوه هایی که خودم درست میکنم رو نمیخوره فکر کنم این لیوان خوب جواب بده هم نی داره هم نمیریزهخندونک

و اما کلماتی که یاد گرفتی:

اینارو چند روز اول این ماه یاد گرفتیتشویق

مسی...................................مرسی

ناس...................................ناز

ماشی..............................ماشین

آش................................آش و بازکردن

آت.................................اسب

قربونت برم اینارو هم چند روز آخر این ماه یادگرفتی بگی تشویق

موس............................موز

قو.............................خربزه

ات............................گوشت

ایش.........................بخور

ابس........................اسب

راسی عزیزم وقتی تنهایی یازی میکنی میگی ماما بابا من و وقتی متوجه میشی که نگات میکنم با یه شیطنت خاصی میگی،فدات شم عزیزممحبت

عزیزم خداروشکر برخلاف ماه پیش این ماه از کلمات خوب استفاده میکنی ولی این ماه هم تاتان کردن تعطیله ،فکرکنم مدتی که مریض بودی(ویروس کوکساکی) و تاتان نکردی عاشق بغل گرفتن شدیبغل

درکل                      عاشقتمبغلبوس

پسندها (3)

نظرات (4)

مامان نازنین جون
26 شهریور 93 0:38
20ماهگیت مبارررررررررک عزیزماگه با تبادل لینک موافقید لطفا بهم اطلاع بدین
mamane aysel
27 شهریور 93 0:47
20ماهگیت مبارک عزیم کفشاتم مبارکه خانمم
fatima
29 شهریور 93 11:15
سلام عزیزم کوچولوی خیلی نازی داری به من حتما سر بزن منتظر حضور گرمت هستم نظر یادت نره.... منتظرما.....
بهنازی
21 آبان 93 15:23
وااااااایی اینجاخیلی باحاله ورقننننننننن
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ناردانا می باشد