ریحانه کوچولو ریحانه کوچولو ، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 27 روز سن داره

ناردانا

16ماهگی

1393/2/24 19:11
نویسنده : مامانی
239 بازدید
اشتراک گذاری

 نازنین گلم

                          

                                                                  ماهگیت مباااااااااااااااااارک

عزیزدلم دیکشنری این ماهت خیلی ایهام داره

بابا    یعنی بابایی، پاپان(کفش)

 ب' ب'     یعنی پ'پ'(نان)، ب'ب'(عروسک،کارتون،نی نی)

دا   یعنی دایی،داداش،چای

جی یعنی گیره و دالی کردن

آپ یعنی توپ و موقع رد شدن از ارتفااااااع حداکثر 5 سانتی

حالا باید مامانی ترجمه بکنه تا بقیه بفهمم منظور ناردانام کدومه

همچنان به غذا پوف و به آب فو (مثل صدای مکیدن) میگی

ماما به من و مامان به مامانجون میگی

جو به گل میگی و خیلی گل دوست داری

مامانی وقتی با ماشین میریم ددر میوه فروشیا وسوپرمارکتارو که میبینی تو دور تند میگی نام نام،نام نامخوشمزه

قربونت برم وقتی میگم نی نی من ،دختر من کیه میگی منمحبت

بابا که میگه دخترمن کیه دستاشو بلند کنه هر دوتا دستتو کامل میبری بالا فدات شمبوس

نازنینم وقتی یکی دروغکی گریه میکنه زود نازش میکنی ومیبوسیشبوسمحبتبوس

راستی مامانی نانای کردنو باز یاد گرفتی مامانی فدای نانای کردنتبغل

عزیزم دقیقا اینطوری نانای میکنی

نازگلم نمازخوندنو هم یاد گرفتی البه نماز تو چند ثانیه طول میکشه قربونت برم دستتو مانند قنوت بالا میبری و لباتو تکون میدی،آفرین عزیزدلمفرشته

                    دوست دارم خوشگلم

 

پسندها (1)

نظرات (2)

مامان مهربان
12 خرداد 93 18:41
سلام خوشگل خانوم، 16 ماهگیت مبارک عزیز دلم بووووووووووووووووووسسسسسسسس
سجاد
27 تیر 93 0:53
سلام . پیشاپیش شهادت امیر مومنان را تسلیت عرض می کنم . با پست های ویژه ماه رمضان آپم ... منتظر حضور گرم شما هستم .
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ناردانا می باشد