ریحانه کوچولو ریحانه کوچولو ، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 22 روز سن داره

ناردانا

خرید کوچولو واسه نازگلم

1393/1/30 1:00
نویسنده : مامانی
659 بازدید
اشتراک گذاری

مبارکت باشه خوشگلمبغل ماچ

 

 

 

 

 

از دردر که برگشتیم یه راست رفتم سراغ قابلمه هام شام بپزمقهقهه

کلاه همیشه موهامو خراب میکنه ناراحت

خوب وقت نشد شونه کنم ببینین کفشامو هم درنیاوردمنیشخند   

 

بچشم ببینم خوشمزه ست مژه

خوب دیگه غذا آماده ست چشمک  نوش جان از خود راضی

وایییییییی با قابلمه!خجالت

دوست دارم ریحانام

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

کآترین مامان ِ پاستیــل کوچـولـو
30 فروردین 93 16:01
ای جوونم چه پرنسس خوشگلیییی جیگرشو عزیزم خیلی خوشحال شدم از آشنایی با تو و دخترت منم لینکتون می کنم
مامانی
پاسخ
ممنون عزیزم
مامان ایسلی
31 فروردین 93 17:09
سلام عزیزم خریداتون مبارک. عزیزم همیشه شاد باشین روزتون هم مبارک خانمی راستی همه ی این بلاها سرمنم اومده خواهرجان
مامانی غزل جوون
31 فروردین 93 19:35
یک سلام قشنگ و یک دعای ناب از ته دلم تقدیم به تو نازبانو که جنست کیمیاست ,عهدت وفاست ,مهرت صفاست و حسابت از همه جداست... روزت مبارک
مامانی
پاسخ
مامانی غزل جونی روز شماهم مبارک
خاله جون فاطی
1 اردیبهشت 93 15:20
ریحانه جونم خریدات مبارکحسابی شیطون شدیا
مامانی
پاسخ
مرسی خاله جون،آره هی من میریزم مامان جمع میکنه
مامان بچه ها
2 اردیبهشت 93 10:18
سلام عزیزم ممنون از حضورگرمت شماهم با افتخارلینک شدی گلم
مامان امیر عباس و ارغوان (دوقلوها)
6 اردیبهشت 93 12:19
ای جونم مبارکت باشه عزیز خاله هزار تا
مامان آرين
31 اردیبهشت 93 7:40
مباركت باشه عشششششششششقم به سلامتي استفاده كني
مامانی غزل جون
31 اردیبهشت 93 8:35
واااااااای چه آشپز باشی کوچولویی خوشمزه بود عزیزم؟؟؟؟؟ خیلی ملوسی
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ناردانا می باشد